Hlavní stánka > Fyzio služby

Diagnostika, terapie a prevence bolestí pohybového aparátu.

Pomůžeme Vám opět žít a sportovat bez omezení.

Fyzioterapie

Trápí Vás bolesti zad a kloubů, nemůžete se pohybovat tak, jak jste zvyklí nebo se chcete těmto neduhům vyhnout? Pomocí fyzioterapie Vám v tom pomůžeme.

Fyzioterapie je obor zdravotnické činnosti zaměřený na diagnostiku, terapii a prevenci poruch pohybového systému. V rámci fyzioterapie Vám pomůžeme identifikovat a řešit příčinu Vašich obtíží, ať už je to bolest, omezení hybnosti nebo jiné obtíže často i zdánlivě nesouvisející s pohybovým aparátem.

Fyzioterapie v našem zařízení probíhá komplexně, na základě pečlivého vyšetření, tzv. kineziologického rozboru, aplikujeme speciální fyzioterapeutické techniky a metody zaměřené na odbourání bolesti, ošetření svalů a jejich spoušťových bodů a uvolnění kloubních blokád. Následně pomocí speciálních cvičení probíhajících nejčastěji na neurofyziologickém podkladu upravujeme řízení pohybové činnosti tak, aby bylo dosaženo optimální funkce Vašeho pohybového aparátu.

Nedílnou součásti fyzioterapie je instruktáž k domácímu cvičení, které často podmiňuje terapeutický efekt, a konzultace činností prováděných v pracovním prostředí či během volnočasových aktivit tak, aby byla zajištěna ergonomie jejich provedení a nedocházelo k recidivě Vašich obtíží. Fyzioterapie je vhodná pro všechny věkové skupiny, ať už v rámci léčby konkrétních dysfunkcí pohybového aparátu nebo jako prevence jejich vzniku a rozvoje.

Techniky a postupy, které využíváme v naší ordinaci:

Podologie

Pokud Vás trápí bolesti pohybového aparátu, vězte, že jejich příčina se často nachází v místě, kde se přenáší veškerá Vaše váha na podložku při činnosti pro člověka jednoznačně typické – stoji a chůzi po dvou.

Víme, že narušení statiky i dynamiky v oblasti nohy jako je plochá noha, vbočený palec nebo zkrat dolní končetiny, který ani nemusíte vnímat, se řetězí napříč celým pohybovým aparátem a přímo působí nebo se podílí na rozvoji obtíží v různých částech Vašeho těla.

V rámci komplexního vyšetření hodnotíme i poruchy v této oblasti a v případě potřeby jsme schopni nabídnout odpovídající řešení. Pomocí individuální ortopedické obuvi, vhodnými stélkami, případně dílčími podologickými prvky zkorigujeme tyto odchylky a nastavíme optimální podmínky pro následnou fyzioterapii, kterou nebude žádná z těchto poruch dále narušovat.

Poskytujeme široké spektrum podologických možností a produktů:

Regenerační služby

Cítíte, že je Vaše tělo v nerovnováze? Nedaří se Vám fungovat „na plný plyn“? Zjistíme, proč je tomu tak a umožníme Vám opět plně rozvíjet své schopnosti.

Ať už jste vrcholový či amatérský sportovec nebo kancelářský dříč, zajistíme Vašemu pohybovému aparátu adekvátní regeneraci, kompenzaci jednostranných zatížení a dopřejeme Vašim svalům kýžený odpočinek, abyste byli schopni čelit Vašim každodenním výzvám.

Nabízíme různorodé regeneračně rekondiční programy:

Domácí fyzioterapie

Nemáte možnost či čas navštívit naši ambulanci? Fyzioterapeutickou péči Vám můžeme poskytnout i u Vás doma.

Domácí fyzioterapie je vhodná pro všechny, kteří se v důsledku omezení svých pohybových schopností (neurologické onemocnění, stavy po úrazech, výrazně bolestivé stavy apod.) nemohou dostavit na ambulantní fyzioterapii, případně chtějí využít našich fyzioterapeutických služeb ve vlastním domácím prostředí, například z důvodu časové vytíženosti.

Fyzioterapeut přijede k Vám domů v předem domluvený čas a na základě vyšetření Vašeho pohybového aparátu stanoví terapeutický plán s cílem odstranit bolest, obnovit rozsah pohybu, špatné pohybové stereotypy nahradit správnými a zainstruovat Vás v rámci ergonomie.

Dle tohoto plánu bude uskutečňována terapie s využitím rehabilitačních pomůcek, které terapeut přiveze s sebou. V případě potřeby zaškolíme i Vaše rodinné příslušníky tak, aby komplexní terapie probíhala co nejefektivněji.

Dynamická Neuromuskulární Stabilizace

Dynamická neuromuskulární stabilizace je diagnosticko-terapeutický koncept vyvinutý prof. Kolářem ...

Tejping a kineziologický tejping

Ke zlepšení účinku fyzioterapie často využíváme tejping, kineziologický tejping nebo kombinaci obojího.

Svalová relaxace

Cítíte se unavení? Chybí Vám síla či vitalita? Jsou Vaše svaly přetížené a unavené?