Hlavní stánka > Podologické vyšetření

Podologické vyšetření

Při podologickém vyšetření zjišťujeme odchylky a poruchy ve tvaru a funkci nohou, jako jsou poruchy klenby, délky končetin, změny tvaru palce či prstů aj. Následně stanovíme terapeutický plán a doporučíme vhodné řešení pro Váš pohybový aparát. U některých poruch jsou základem léčby fyzioterapeutické postupy – zejména pak aktivní cvičení korigující tvar a funkci nohy, jindy využijeme ortopedické prvky, jako jsou vhodné stélky do bot, individuální obuv nebo drobné podpěrné elementy individuálně dosazené do Vaší obuvi.

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

I po 1.7.2020 platí povinnost mít zakrytý nos a ústa při návštěvě zdravotnického zařízení, po vstupu do čekárny prosím použijte dezinfekci rukou.