Hlavní stánka > Z naší ordinace >Svalová relaxace

Svalová relaxace

Cítíte se unavení? Chybí Vám síla či vitalita? Jsou Vaše svaly přetížené a unavené? Pomocí relaxačních technik, myorelaxační fyzikální terapie, či cílenou masáží umožníme Vašim svalům opět fungovat bezbolestně a v plné síle.

Bc. Žaneta Kohoutková

Odborný profil

Terapie spoušťových bodů: Zbavte se bolestí

Trápí vás bolesti zad, hlavy, svalů či kloubů? Jejich nejčastější příčinou jsou drobné uzlíky ve svalech často vzdálených bolestivému místu - spoušťové body.

Druhá Fyzio&Sport konference

Zveme Vás na 2. FYZIO&ŠPORT konferenci s rozšířeným dvoudenním programen a množstvím praktických workshopů.

Vážení pacienti a klienti,
naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

Prodlužujeme intervaly mezi pacienty, po každé návštěvě důkladně dezinfikujeme, nosíme ochranné pomůcky.