Hlavní stánka > Z naší ordinace >Konference Fyzio&Sport

Konference Fyzio&Sport

Zveme Vás na odbornou konferenci FYZIO&ŠPORT, jejíž program se bude věnovat diagnostice a prevenci zranění, novým trendům v rehabilitaci, zlepšení zdraví a sportovní výkonnosti a optimalizaci zatížení a regenerace. Událost organizují Zdravo a fit s.r.o. a FyzioRH v termínu 3.2.2018 v Žilině. Veškeré další informace a možnost přihlášení naleznete zde.

Program konference:

8:30 Registrácia

9:00 Od diagnostiky k prevencii zranení (Mgr. Peter Obžera, Mgr. Oliver Poór, Zdravo a Fit)

9:35 Ako odhaliť vznikajúce svalové dysbalancie a tým znížiť riziko zranenia. (Mgr. Alice Hamáčková, Redpoint Clinic CZ)

9:50 Diagnostický software (Mgr. Henrieta Jablonská, Body Analyzer)

10:10 Praktické workshopy (Redcord a Body Analyzer)

10:40 Aspekty postupnej záťaže v tréningovom procese po invazívnom terapeutickom zákroku z hľadiska fyzioterapie. (Mgr. Martin Kasman, Tu a Teraz akadémia pohybu)

11:15 Využitie silového tréningu vo fyzioterapií (Richard Holič, FyzioRh, Zdravo a Fit)

11:50 Koleno: operačné vs. konzervatívne terapie systematic review (Bc. Dávid Líška, VŠC Dukla Banská Bystrica, Zdravo a Fit)

12:20 Vplyv trigger pointov na funkciu a výkon svalu. (Mgr. Daniel Pejčoch, Fyzioterapie Ostrava)

12:50 Obedová pauza

13:50 Variabilita srdcovej frekvencie - nový fenomén športového tréningu. (Mgr. Radim Šlachta, Ph.D., CEO mySASY)

14:35 Využitie jogy v praxi fyzioterapeuta a trénera (Mgr. Naďa Ulehlová, Institut fur physikalische Therapie- Neusiedl am See)

15:20 Zvyšovanie výkonu, tréning funkčnej sily s využitím rotácie v labilnom prostredí (Mgr. Alice Hamáčková, Redpoint Clinic CZ)

15:55 Praktické workshopy (Redcord a Body Analyzer)

16:15 Diskusia s hosťami (Mgr. Oliver Poór a hostia)

Mgr. Daniel Pejčoch

Odborný profil

Senzomotorická stimulace

Metodika Metodika senzomotorické stimulace je terapeutický koncept vyvinutý Dr. Jandou založený na zlepšení řídící funkce CNS ...

Dílčí podpěrné elementy chodidla

Dílčí podpěrné elementy chodidla využíváme zejména v případech, kde nám obuv neumožňuje využít kompletní stélky ...

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

I po 1.7.2020 platí povinnost mít zakrytý nos a ústa při návštěvě zdravotnického zařízení, po vstupu do čekárny prosím použijte dezinfekci rukou.