Hlavní stánka > Z naší ordinace >Bc. Jana Šímová

Bc. Jana Šímová

Vzdělání:

• Ostravská univerzita v Ostravě, Zdravotně sociální fakulta, obor Fyzioterapie, titul Bc. r. 2003

Odborné kurzy a semináře:

• Diagnostika a terapie funkčních poruch (manuální medicína pro fyzioterapeuty)
  • Aplikace metody R. Brunkow
  • Diagnostika a terapie ramenního kloubu
  • SM systém
  • Mobilizace žeber metodou Ludmily Mojžíšové
  • Ošetření svalů pánevního dna metodou Ludmily Mojžíšové
  • Fyzioterapeutické metody a přístupy v těhotenství a po porodu
  • Komplexní přístup v terapii pánevního dna
  • Terapie spoušťových bodů
  • Reflexní terapie I.
  • Dětská noha z pohledu fyzioterapeuta
  • Péče o jizvy
  • Manuální lymfodrenáž pro fyzioterapeuty
  • Medical Taping Concept
  • Míčková facilitace

Mgr. Daniel Pejčoch

Odborný profil

Upozornění

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben ...

Terapie spoušťových bodů: Zbavte se bolestí

Trápí vás bolesti zad, hlavy, svalů či kloubů? Jejich nejčastější příčinou jsou drobné uzlíky ve svalech často vzdálených bolestivému místu - spoušťové body.

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance je zdravotnickým zařízením a je v provozu i po 1.3.2021.

Cesty do zdravotnických zařízení jsou nadále možné. V případě, že k nám dojíždíte z jiného okresu, doporučujeme využití formuláře nebo čestného prohlášení dle webu Ministerstva vnitra (https://www.mvcr.cz/clanek/pohyb-mezi-okresy.aspx)