Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno.

Cesty do zdravotnických zařízení jsou i nadále možné.

Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

Z hygienických důvodů je maximální délke terapie 55 minut, po každé návštěvě důkladně dezinfikujeme, nosíme ochranné pomůcky.

Žádáme Vás o spolupráci a ohleduplnost, svou návštěvu uskutečněte pouze v případě, že nepociťujete žádné příznaky respiračního onemocnění a že jste během posledních týdnů neabsolvovali cestu do některé z rizikových zemí.

V případě, že tyto podmínky nesplňujete nebo chcete svou návštěvu odložit na později, učiňte tak prosím s alespoň jednodenním předstihem.

Do čekárny vstupujte pouze se zakrytým nosem a ústy a použijte prosím dezinfekci rukou.

Děkujeme za spolupráci a zodpovědné chování, díky kterému chráníte sebe i ostatní.

Diastáza břišních svalů

Jako diastázu označujeme rozestup přímého břišního svalu (musculus rectus abdominis) v místě bílé linie (linea alba) v prostoru mezi hrudní kostí a horním okrajem pánve.

Regenerační programy pro sportovce

Aktivně sportujete? Chcete zlepšit svou výkonnost?

Ergonomie

Jednou z nejčastějších příčin vzniku obtíží pohybového aparátu je jeho nevhodné používání.

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno.

Cesty do zdravotnických zařízení jsou i nadále možné.