Hlavní stánka > Mobilizace kloubů a páteře

Mobilizace kloubů a páteře

Kloubní blokáda je nejčastější poruchou na úrovni kloubu včetně meziobratlových kloubů na páteři. Toto omezení smykové složky pohybu v kloubu, která je nutná pro plnou funkci a rozsah pohybu v kloubu, má za následek omezení hybnosti v kloubu, často doprovázené bolestí a patologickým napětím okolního svalstva.

Mobilizační techniky, které využíváme ve fyzioterapii, šetrně obnovují tzv. kloubní hru (joint play) a umožňují kloubu normálně fungovat. Mobilizace vede k odstranění blokády a obnovení plného rozsahu pohybu.

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

I po 1.7.2020 platí povinnost mít zakrytý nos a ústa při návštěvě zdravotnického zařízení, po vstupu do čekárny prosím použijte dezinfekci rukou.