Hlavní stánka > Fyzio služby

Diagnostika, terapie a prevence bolestí pohybového aparátu.

Pomůžeme Vám opět žít a sportovat bez omezení.

Fyzioterapie

Trápí Vás bolesti zad a kloubů, nemůžete se pohybovat tak, jak jste zvyklí nebo se chcete těmto neduhům vyhnout? Pomocí fyzioterapie Vám v tom pomůžeme.

Fyzioterapie je obor zdravotnické činnosti zaměřený na diagnostiku, terapii a prevenci poruch pohybového systému. V rámci fyzioterapie Vám pomůžeme identifikovat a řešit příčinu Vašich obtíží, ať už je to bolest, omezení hybnosti nebo jiné obtíže často i zdánlivě nesouvisející s pohybovým aparátem.

Fyzioterapie v našem zařízení probíhá komplexně, na základě pečlivého vyšetření, tzv. kineziologického rozboru, aplikujeme speciální fyzioterapeutické techniky a metody zaměřené na odbourání bolesti, ošetření svalů a jejich spoušťových bodů a uvolnění kloubních blokád. Následně pomocí speciálních cvičení probíhajících nejčastěji na neurofyziologickém podkladu upravujeme řízení pohybové činnosti tak, aby bylo dosaženo optimální funkce Vašeho pohybového aparátu.

Nedílnou součásti fyzioterapie je instruktáž k domácímu cvičení, které často podmiňuje terapeutický efekt, a konzultace činností prováděných v pracovním prostředí či během volnočasových aktivit tak, aby byla zajištěna ergonomie jejich provedení a nedocházelo k recidivě Vašich obtíží. Fyzioterapie je vhodná pro všechny věkové skupiny, ať už v rámci léčby konkrétních dysfunkcí pohybového aparátu nebo jako prevence jejich vzniku a rozvoje.

Techniky a postupy, které využíváme v naší ordinaci:

Domácí fyzioterapie

Nemáte možnost či čas navštívit naši ambulanci? Fyzioterapeutickou péči Vám můžeme poskytnout i u Vás doma.

Domácí fyzioterapie je vhodná pro všechny, kteří se v důsledku omezení svých pohybových schopností (neurologické onemocnění, stavy po úrazech, výrazně bolestivé stavy apod.) nemohou dostavit na ambulantní fyzioterapii, případně chtějí využít našich fyzioterapeutických služeb ve vlastním domácím prostředí, například z důvodu časové vytíženosti.

Fyzioterapeut přijede k Vám domů v předem domluvený čas a na základě vyšetření Vašeho pohybového aparátu stanoví terapeutický plán s cílem odstranit bolest, obnovit rozsah pohybu, špatné pohybové stereotypy nahradit správnými a zainstruovat Vás v rámci ergonomie.

Dle tohoto plánu bude uskutečňována terapie s využitím rehabilitačních pomůcek, které terapeut přiveze s sebou. V případě potřeby zaškolíme i Vaše rodinné příslušníky tak, aby komplexní terapie probíhala co nejefektivněji.

Vysokovýkonový laser

Trápí Vás akutní bolesti, zvrtnutý kloub či zranění ze sportu? Účinnou, rychlou a zároveň jemnou léčbou je aplikace vysokovýkonového laseru.

Vysokovýkonový laser využívá léčebných účinků laserového světla k urychlení zotavení zranění, kompenzaci artrotických stavů nebo potlačení bolesti. Tato terapie je vhodnou volbou pro každého, kdo se právě zranil a potřebuje se rychle uzdravit. Léčba však může být indikovaná i u pacientů s dlouhotrvající bolestí.

V rámci vstupního vyšetření (kineziologického rozboru) zhodnotíme, zda pro Vás bude terapie vysokovýkonovým laserem vhodná a zvážíme parametry, které budeme při aplikaci využívat. Tato moderní, rychlá a velice šetrná metoda fyzikální terapie dokáže výsledky fyzioterapie značně podpořit, za některých stavů v podstatě podmínit.

Odbourání bolesti a zrychlení hojení a regeneračních procesů, jež dosáhneme pomocí vysokovýkonového laseru, Vám umožní rychlejší návrat ke sportu i Vaší běžné úrovni aktivit.

Osobní trénink

Chcete cvičit smysluplně a zlepšovat svou kondici, silové schopnosti a sportovní výkon? Otestujeme Vaše pohybové dovednosti a naplánujeme Vám tréninky a jejich zaměření.

Nemáte jasnou představu o tom, jak byste měli cvičit, abyste dosáhli svých cílů? Nebo už nějakou dobu cvičíte, ale chcete mít jistotu, že své úsilí věnujete smysluplnému tréninku? V rámci pohybové diagnostiky otestujeme Vaše pohybové a silové dovednosti a lépe určíme, na co se v tréninku zaměřit, abyste se mohli zdokonalovat dlouhodobě a bezbolestně.

Pro život bez bolesti a většinu rekreačních aktivit stačí rozvíjet a dosáhnout dostatečné úrovně silové vytrvalosti. Během pohybové diagnostiky si vyzkoušíte, jak zvládáte motorickou kontrolu a silovou vytrvalost v každém ze základních pohybových vzorů. Na základě Vašich schopností Vám doporučíme, čemu byste se měli v tréninku věnovat a jakým způsobem můžete provádět další průběžnou diagnostiku sami.

V návaznosti na naší pohybovou diagnostiku Vám doporučíme, jak přesně by měl vypadat samotný trénink. V případě potřeby si v rámci osobního tréninku upřesníme správné a bezpečné provádění jednotlivých cviků a poradíme Vám, jakým způsobem si plánovat své tréninky. Osobní trénink je sestaven individuálně na základě vašich cílů a schopností (nutno absolvovat pohybovou diagnostiku).

High intensity LASER

Vysokovýkonový laser

Léčba vysokovýkonným laserem patří mezi efektivní prostředky moderní fyzikální terapie.

Profylakční stélky

Profylakční stélky jsou stélky (vložky) nebo polovložky do bot, které slouží jako prevence rozvoje poruch v oblasti nohou.

Fyzikální terapie

Fyzikální terapie je terapeutické působení fyzikální energie na organismus, které využíváme ...