Hlavní stánka > Z naší ordinace >Vysokovýkonový laser

Vysokovýkonový laser

High intensity LASER

Léčba vysokovýkonovým laserem patří mezi efektivní prostředky moderní fyzikální terapie. Tato terapie využívající léčebných účinků laserového světla je vhodná jak u akutních stavů, úrazů či otevřených ran tak u chronických bolestí, degenerativních změn kloubů nebo revmatických onemocnění.

Mezi nejčastější indikace patří

• bolesti krční páteře
  • bolesti ramene
  • „tenisový loket“
  • syndrom karpálního tunelu
  • bolesti zad
  • bolesti kyčle včetně koxartrózy
  • bolesti kolene, gonartróza, úrazy kolene
  • zvrtnutí kotníku
  • bolesti Achillovy šlachy, stavy po operaci Achillovy šlachy
  • bolestivá patní ostruha

Během vstupního vyšetření Vám nastavíme léčebný plán. Běžná léčba vysokovýkonným laserem trvá zhruba 10 minut. V průběhu terapie budete cítit příjemné teplo. Potřebný počet sezení bývá nejčastěji 6-10. U pacientů s akutním zraněním je vhodná aplikace denně, u chronických bolestí 2-3x týdně. Pacienti velmi často pociťují okamžitou úlevu již po první terapii, proces hojení pak pokračuje v následujících týdnech.

Senzomotorická stimulace

Metodika Metodika senzomotorické stimulace je terapeutický koncept vyvinutý Dr. Jandou založený na zlepšení řídící funkce CNS ...

Osobní trénink

Osobní trénink je sestaven individuálně na základě vašich cílů a schopností, případně sportovní disciplíny, ve které byste se rádi zlepšili