Hlavní stánka > Z naší ordinace >Fyzikální terapie

Fyzikální terapie

Fyzikální terapie je terapeutické působení fyzikální energie na organismus, které využíváme nejčastěji jako „přípravu terénu“ pro další cílenou práci s Vaším pohybovým aparátem. Spektrum účinků fyzikální terapie je široké – od analgetických (odbourání bolesti) přes trofotropní (podpora výživy v dané lokalitě), antiedematózní (redukce otoku), myostimulační (aktivace/posílení svalů) až po myorelaxační (uvolnění svalů a spoušťových bodů).

Druh a parametry fyzikální terapie pro konkrétního pacienta  volíme na základě kineziologického rozboru a terapeutického plánu. V našem zařízení využíváme tyto druhy fyzikální terapie:

• elektroterapie – nízkofrekvenční a středofrekvenční proudy ve dvou i čtyřpólové aplikaci
  • ultrasonoterapie – kontinuální i pulsní ultrazvuk o frekvenci dle požadované hloubky účinku
  • kombinovaná terapie – simultánní aplikace elektroterapie + ultrasonoterapie využívaná zejména v terapii spoušťových bodů

Senzomotorická stimulace

Metodika Metodika senzomotorické stimulace je terapeutický koncept vyvinutý Dr. Jandou založený na zlepšení řídící funkce CNS ...

Baňkování

Intenzivní metoda jak ovlivnit mechanické vlastnosti kůže a podkoží...

Dětský podologický program

Nejúčinnější možností jak zabránit vzniku nebo rozvoji již přítomné poruchy v oblasti nohy je diagnostikovat ji a zahájit cílenou terapii co nejdříve.

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

I po 1.7.2020 platí povinnost mít zakrytý nos a ústa při návštěvě zdravotnického zařízení, po vstupu do čekárny prosím použijte dezinfekci rukou.