Hlavní stánka > Z naší ordinace >Fyzikální terapie

Fyzikální terapie

Fyzikální terapie je terapeutické působení fyzikální energie na organismus, které využíváme nejčastěji jako „přípravu terénu“ pro další cílenou práci s Vaším pohybovým aparátem. Spektrum účinků fyzikální terapie je široké – od analgetických (odbourání bolesti) přes trofotropní (podpora výživy v dané lokalitě), antiedematózní (redukce otoku), myostimulační (aktivace/posílení svalů) až po myorelaxační (uvolnění svalů a spoušťových bodů).

Druh a parametry fyzikální terapie pro konkrétního pacienta  volíme na základě kineziologického rozboru a terapeutického plánu. V našem zařízení využíváme tyto druhy fyzikální terapie:

• elektroterapie – nízkofrekvenční a středofrekvenční proudy ve dvou i čtyřpólové aplikaci
  • ultrasonoterapie – kontinuální i pulsní ultrazvuk o frekvenci dle požadované hloubky účinku
  • kombinovaná terapie – simultánní aplikace elektroterapie + ultrasonoterapie využívaná zejména v terapii spoušťových bodů

Obuv Peter Legwood

Individuálně upravitelná obuv Peter Legwood řeší možnost korekce nožní klenby ...

Konference Fyzio&Sport

Zveme Vás na odbornou konferenci FYZIO&ŠPORT, jejíž program se bude věnovat diagnostice a prevenci zranění, novým trendům v rehabilitaci, zlepšení zdraví a sportovní výkonnosti a optimalizaci zatížení a regenerace.

Dynamická Neuromuskulární Stabilizace

Dynamická neuromuskulární stabilizace je diagnosticko-terapeutický koncept vyvinutý prof. Kolářem ...

Vážení pacienti a klienti,
naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

Prodlužujeme intervaly mezi pacienty, po každé návštěvě důkladně dezinfikujeme, nosíme ochranné pomůcky.