Hlavní stánka > Z naší ordinace >Fyzikální terapie

Fyzikální terapie

Fyzikální terapie je terapeutické působení fyzikální energie na organismus, které využíváme nejčastěji jako „přípravu terénu“ pro další cílenou práci s Vaším pohybovým aparátem. Spektrum účinků fyzikální terapie je široké – od analgetických (odbourání bolesti) přes trofotropní (podpora výživy v dané lokalitě), antiedematózní (redukce otoku), myostimulační (aktivace/posílení svalů) až po myorelaxační (uvolnění svalů a spoušťových bodů).

Druh a parametry fyzikální terapie pro konkrétního pacienta  volíme na základě kineziologického rozboru a terapeutického plánu. V našem zařízení využíváme tyto druhy fyzikální terapie:

• elektroterapie – nízkofrekvenční a středofrekvenční proudy ve dvou i čtyřpólové aplikaci
  • ultrasonoterapie – kontinuální i pulsní ultrazvuk o frekvenci dle požadované hloubky účinku
  • kombinovaná terapie – simultánní aplikace elektroterapie + ultrasonoterapie využívaná zejména v terapii spoušťových bodů

Obuv Peter Legwood

Individuálně upravitelná obuv Peter Legwood řeší možnost korekce nožní klenby ...

Autoterapie

Na základě kineziologického rozboru a dílčích výsledků naší terapie pro Vás připravíme soustavu cviků...

Řešení Vašich obtíží

Stavy, poruchy a dysfunkce, které řešíme nejen v naší ambulanci.

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance je zdravotnickým zařízením a je v provozu i po 1.3.2021.

Cesty do zdravotnických zařízení jsou nadále možné. V případě, že k nám dojíždíte z jiného okresu, doporučujeme využití formuláře nebo čestného prohlášení dle webu Ministerstva vnitra (https://www.mvcr.cz/clanek/pohyb-mezi-okresy.aspx)