Hlavní stánka > Z naší ordinace >Fyzikální terapie

Fyzikální terapie

Fyzikální terapie je terapeutické působení fyzikální energie na organismus, které využíváme nejčastěji jako „přípravu terénu“ pro další cílenou práci s Vaším pohybovým aparátem. Spektrum účinků fyzikální terapie je široké – od analgetických (odbourání bolesti) přes trofotropní (podpora výživy v dané lokalitě), antiedematózní (redukce otoku), myostimulační (aktivace/posílení svalů) až po myorelaxační (uvolnění svalů a spoušťových bodů).

Druh a parametry fyzikální terapie pro konkrétního pacienta  volíme na základě kineziologického rozboru a terapeutického plánu. V našem zařízení využíváme tyto druhy fyzikální terapie:

• elektroterapie – nízkofrekvenční a středofrekvenční proudy ve dvou i čtyřpólové aplikaci
  • ultrasonoterapie – kontinuální i pulsní ultrazvuk o frekvenci dle požadované hloubky účinku
  • kombinovaná terapie – simultánní aplikace elektroterapie + ultrasonoterapie využívaná zejména v terapii spoušťových bodů

Terapie spoušťových bodů: Zbavte se bolestí

Trápí vás bolesti zad, hlavy, svalů či kloubů? Jejich nejčastější příčinou jsou drobné uzlíky ve svalech často vzdálených bolestivému místu - spoušťové body.

Terapie spoušťových bodů

Spoušťové body jsou drobné „uzlíky“ ve svalech s ohromným potenciálem vyvolávat...

Kurz Terapie spoušťových bodů

Intenzivní dvoudenní klinický kurz zaměřený na manuální ošetření myofasciálních spoušťových bodů.