Hlavní stánka > Z naší ordinace >Mulligan koncept

Mulligan koncept

Koncept dle Briana Mulligana je unikátní terapeutický přístup kombinující mobilizaci kloubů s aktivním pohybem. Tato technika manuální terapie je velice účinná a jedním ze základních vodítek jejího správného provedení je úplná bezbolestnost.

Brian Mulligan doplnil stávající techniky mobilizace kloubů o aktivní pohyb pacienta, který mu mobilizace ve správném směru umožní jeho provedení zcela bezbolestně. Následným opakováním těchto technik dochází  k znovuobnovení fyziologického pohybu v kloubu v jeho plného rozsahu.

Techniky Mulligan konceptu využíváme při vertebrogenních obtížích (bolesti páteře), bolestech hlavy, závratích, bolestech kloubů jako je např. „zmrzlé rameno“, „tenisový loket“, bolesti kyčle, kolene nebo při poúrazových stavech např. po zvrtnutí kotníku.

Bc. Žaneta Kohoutková

Mgr. Žaneta Kohoutková

Odborný profil

Manuální lymfodrenáž

Manuální lymfodrenáž je speciální hmatová technika, zaměřená na lymfatický systém kůže a podkoží – tzv. povrchový mízní systém.

Fyzio on-line praktická konference

Fyzio on-line konference

Praktické ukázky účinných metodik z různých částí světa.