Hlavní stánka > Z naší ordinace >Mulligan koncept

Mulligan koncept

Koncept dle Briana Mulligana je unikátní terapeutický přístup kombinující mobilizaci kloubů s aktivním pohybem. Tato technika manuální terapie je velice účinná a jedním ze základních vodítek jejího správného provedení je úplná bezbolestnost.

Brian Mulligan doplnil stávající techniky mobilizace kloubů o aktivní pohyb pacienta, který mu mobilizace ve správném směru umožní jeho provedení zcela bezbolestně. Následným opakováním těchto technik dochází  k znovuobnovení fyziologického pohybu v kloubu v jeho plného rozsahu.

Techniky Mulligan konceptu využíváme při vertebrogenních obtížích (bolesti páteře), bolestech hlavy, závratích, bolestech kloubů jako je např. „zmrzlé rameno“, „tenisový loket“, bolesti kyčle, kolene nebo při poúrazových stavech např. po zvrtnutí kotníku.

Diastáza břišních svalů

Jako diastázu označujeme rozestup přímého břišního svalu (musculus rectus abdominis) v místě bílé linie (linea alba) v prostoru mezi hrudní kostí a horním okrajem pánve.

Mgr. Daniel Pejčoch

Odborný profil

Fyzikální terapie

Fyzikální terapie je terapeutické působení fyzikální energie na organismus, které využíváme ...

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance je zdravotnickým zařízením a je v provozu i po 1.3.2021.

Cesty do zdravotnických zařízení jsou nadále možné. V případě, že k nám dojíždíte z jiného okresu, doporučujeme využití formuláře nebo čestného prohlášení dle webu Ministerstva vnitra (https://www.mvcr.cz/clanek/pohyb-mezi-okresy.aspx)