Hlavní stánka > Terapie spoušťových bodů: Zbavte se bolestí

Terapie spoušťových bodů: Zbavte se bolestí

Trápí vás bolesti zad, hlavy, svalů či kloubů? Jejich nejčastější příčinou jsou drobné uzlíky ve svalech často vzdálených bolestivému místu - spoušťové body. Tato publikace vám poskytne ucelený přehled spoušťových bodů zodpovědných za vaše obtíže. Jednotlivé kapitoly jsou rozděleny podle částí těla. V každé kapitole se dozvíte, jaké jsou nejčastější příčiny vzniku spoušťových bodů a které činnosti je zapotřebí vyloučit nebo pozměnit, aby byla vaše terapie úspěšná. Uvedené fotografie poskytují přehled svalů a míst, kde se mohou vyskytovat spoušťové body, a zároveň také návod, jak je odstranit. Názornosti je dosaženo pomocí více než dvou set fotografií. Kromě názornosti je důraz kladen na jednoduchost provedení a časovou nenáročnost. Jak se vyhnout nevhodnému zatěžování vašeho pohybového aparátu během běžných činností, vám poradí kapitola věnovaná ergonomii.

Publikace je určena všem, které trápí bolesti pohybového aparátu, a může být využita také jako doplněk cílené fyzioterapeutické léčby.

ISBN : 978-80-263-1197-3
Vazba : lepená vazba - paperback
Formát : A5
Počet stran : 120
Rok vydání : 2017
Vydání : druhé rozšířené
Jazyk : CZ
Nakladatelství : Tribun EU s. r. o. (knihovnicka.cz)
Cena : 180 Kč

Přejete si mít tuto knihu doma?

• Pro objednání vyplňte formulář níže.
  • Publikace Vám bude zaslána na dobírku Českou poštou za cenu 180 Kč/ks + poštovné a balné 120 Kč.
  • Po předchozí domluvě lze knihu zakoupit přímo v ordinaci (adresa viz kontakty).

Náhledy:

Objednat knihu

Jsi fyzioterapeut? Máš čas a chuť se naplno věnovat pacientům? Hledáme kolegu do týmu v naší ambulanci!

Co od tebe očekáváme?

• VŠ vzdělání v oboru fyzioterapie
  • schopnost samostatného rozhodování a diferenciální diagnostiky v rámci ambulantní praxe nebo ochotu se tomuto způsobu práce naučit
  • profesionalní vystupování, zodpovědnost, loajalitu
  • absolvování odborných kurzů

Co nabízíme?

• příjemné pracovní prostředí
  • možnost plně rozvinout potenciál fyzioterapie s minimen časových a byrokratických omezení
  • pomoc s odborným růstem
  • časovou flexibilitu
  • zajímavé platové ohodnocení

Pokud tě nabídka zaujala nebo se chceš dozvědět o práci u nás více, kontaktuj nás!

e-mail: info@fyzioterapeut-ostrava.cz
tel.: 732 618 683