Hlavní stánka > Kineziologický rozbor

Kineziologický rozbor

Před zahájením cílené terapie je zapotřebí Váš pohybový aparát komplexně vyšetřit. I drobné odchylky nebo dysfunkce zdánlivě nesouvisející s aktuálním stavem se mohou často podílet nebo přímo zapříčiňovat Vaše obtíže.

Vyšetření zahajujeme odebráním anamnézy, tzn. cíleným rozhovorem, při kterém klademe důraz nejen na charakter aktuálních obtíží, ale bereme v potaz veškeré faktory, jež se na jejich vzniku, rozvoji či udržování mohly podílet. Na základě těchto informací přistupujeme k systematickému vyšetření pohybového aparátu a pomocí speciálních testů stanovíme fyzioterapeutickou diagnózu a tedy i plán terapie. Následně můžeme zahájit cílenou terapii a tak efektivně řešit Vaše potíže.

Vážení pacienti a klienti,
naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

Prodlužujeme intervaly mezi pacienty, po každé návštěvě důkladně dezinfikujeme, nosíme ochranné pomůcky.