Hlavní stánka > Dynamická Neuromuskulární Stabilizace

Dynamická Neuromuskulární Stabilizace

Dynamická neuromuskulární stabilizace je diagnosticko-terapeutický koncept vyvinutý prof. Kolářem, který využíváme jako komplexní přístup při hledání příčin lokálních dysfunkcí ve Vašem pohybovém aparátu s možností jejich korekce skrze zlepšení řídící funkce CNS (centrální nervové soustavy).

Korekci změněných či nevhodných pohybových stereotypů provádíme pomocí cvičení v pozicích, které zaujímá jedinec během fyziologického psychomotorického vývoje a které jsou vyjádřením zralosti jeho CNS v jednotlivých vývojových obdobích jako je např. „pasení koní“, klek na čtyřech, sed, „medvěd“ apod.

Nesprávné provádění i zdánlivě jednoduchých pohybů vede svým neustálým opakováním k rozvoji poruch pohybového aparátu doprovázených bolestí a jeho předčasným opotřebením, v případě sportu k úrazům či zastavení progrese. Pečlivou korekcí těchto odchylek Vám umožníme zbavit se bolestí a dále se motoricky vyvíjet.

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

I po 1.7.2020 platí povinnost mít zakrytý nos a ústa při návštěvě zdravotnického zařízení, po vstupu do čekárny prosím použijte dezinfekci rukou.