Hlavní stánka > Vysokovýkonový laser

Vysokovýkonový laser

High intensity LASER

Léčba vysokovýkonovým laserem patří mezi efektivní prostředky moderní fyzikální terapie. Tato terapie využívající léčebných účinků laserového světla je vhodná jak u akutních stavů, úrazů či otevřených ran tak u chronických bolestí, degenerativních změn kloubů nebo revmatických onemocnění.

Mezi nejčastější indikace patří

• bolesti krční páteře
  • bolesti ramene
  • „tenisový loket“
  • syndrom karpálního tunelu
  • bolesti zad
  • bolesti kyčle včetně koxartrózy
  • bolesti kolene, gonartróza, úrazy kolene
  • zvrtnutí kotníku
  • bolesti Achillovy šlachy, stavy po operaci Achillovy šlachy
  • bolestivá patní ostruha

Během vstupního vyšetření Vám nastavíme léčebný plán. Běžná léčba vysokovýkonným laserem trvá zhruba 10 minut. V průběhu terapie budete cítit příjemné teplo. Potřebný počet sezení bývá nejčastěji 6-10. U pacientů s akutním zraněním je vhodná aplikace denně, u chronických bolestí 2-3x týdně. Pacienti velmi často pociťují okamžitou úlevu již po první terapii, proces hojení pak pokračuje v následujících týdnech.