Hlavní stánka > Terapie spoušťových bodů

Terapie spoušťových bodů

Spoušťové body jsou drobné „uzlíky“ ve svalech s ohromným potenciálem vyvolávat a přenášet bolest a případně i jiné dysfunkce (brnění, poruchy čití, svalové napětí, aj.) do míst zdánlivě nesouvisejících s jejich lokalizací – do tzv. „zón přenesené bolesti“. Díky znalostem těchto zón jsme schopni rozklíčovat a identifikovat příčinu Vašich obtíží, která se ve zhruba ¾ případů nachází na odlišném místě, než kde pociťujete bolest.

Pro ošetření spoušťových bodů využíváme několik technik, mezi které patří:

• cílený tlak
  • uvolňovací cvičení - PIR (PostIzometrickáRelaxace), AGR (AntiGravitačníRelaxace)
  • suchá jehla
  • fyzikální terapie - kombinovaná terapie (elektroterapie+ultrasonoterapie)

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

I po 1.7.2020 platí povinnost mít zakrytý nos a ústa při návštěvě zdravotnického zařízení, po vstupu do čekárny prosím použijte dezinfekci rukou.