Hlavní stánka > Problematika cervikální oblasti v ambulantní praxi

Problematika cervikální oblasti v ambulantní praxi

Problematika cervikální oblasti v klinické praxi

Ve spolupráci s Fyziokurzy.cz a EduFyT.sk Vás zveme na praktický jednodenní workshop zaměřený na diferenciální diagnostiku a manuální terapii dysfunkcí oblasti krční páteře. Aktuální termín.: 12.12.2021 Třinec a  26.9.2021 Bratislava.

Bolesti v oblasti krční páteře jsou častým následkem dnešní „sedavé“ doby. Dysfunkce této oblasti však mohou zdaleka přesahovat tento region. Bolesti hlavy, ramene, vertigo či neurologické symptomy na horních končetinách – kde hledat příčiny těchto obtíží? Musí být vždy spojené s narušením struktur např. páteře? Je nejčastější příčinou brnění rukou sy. karpálního tunelu?

To si ozřejmíme v rámci anamnézy, vyšetření a klinických testů. Poté nastíníme terapeutické možnosti s využitím manuálních technik na kloubní i myofasciální úrovni, tzn. terapii blokád, pozičních chyb a spoušťových bodů. Právě funkční poruchy bývají nejčastějším zdrojem obtíží, byť by se na první pohled mohlo zdát, že se jedná o strukturální poruchu jako je např. diskopatie, kořenové či úžinové dráždění.

Program:

• Úvod – klinické jednotky spojené s cervikální oblastí, strategie terapie
  • Manuální a myofasciální techniky pro bolesti v oblasti krční páteře
  • Techniky pro bolesti hlavy, vertigo, tinnitus
  • Techniky pro bolesti či neurologické symtomy HKK
  • Diskuze