Hlavní stánka > Z naší ordinace

Diagnostika, terapie a prevence bolestí pohybového aparátu.

Pomůžeme Vám opět žít a sportovat bez omezení.

Konference Fyzio&Sport

Zveme Vás na odbornou konferenci FYZIO&ŠPORT, jejíž program se bude věnovat diagnostice a prevenci zranění, novým trendům v rehabilitaci, zlepšení zdraví a sportovní výkonnosti a optimalizaci zatížení a regenerace.

Druhá Fyzio&Sport konference

Zveme Vás na 2. FYZIO&ŠPORT konferenci s rozšířeným dvoudenním programen a množstvím praktických workshopů.

Kurz Terapie spoušťových bodů

Intenzivní dvoudenní klinický kurz zaměřený na manuální ošetření myofasciálních spoušťových bodů.

Vážení pacienti a klienti,
naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

Prodlužujeme intervaly mezi pacienty, po každé návštěvě důkladně dezinfikujeme, nosíme ochranné pomůcky.