Hlavní stánka > Z naší ordinace >Dětský podologický program

Dětský podologický program

Nejúčinnější možností jak zabránit vzniku nebo rozvoji již přítomné poruchy v oblasti nohy je diagnostikovat ji a zahájit cílenou terapii co nejdříve. V případě dětí je metodou volby aktivní cvičení zaměřené na korekci tvaru nohy a klenby a posílení svalů, které ji udržují. Tyto fyzioterapeutické techniky je však v některých případech zapotřebí (někdy  i dočasně) podpořit vhodnou stélkou či polovložkou, která zabrání dalšímu rozvoji plochonoží či vbočení paty. Primární prevencí je samozřejmě volba vhodné dětské obuvi, včetně domácí, a její velikosti.

Ergonomie

Jednou z nejčastějších příčin vzniku obtíží pohybového aparátu je jeho nevhodné používání.

Baňkování

Intenzivní metoda jak ovlivnit mechanické vlastnosti kůže a podkoží...

Terapie spoušťových bodů: Zbavte se bolestí

Trápí vás bolesti zad, hlavy, svalů či kloubů? Jejich nejčastější příčinou jsou drobné uzlíky ve svalech často vzdálených bolestivému místu - spoušťové body.

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

I po 1.7.2020 platí povinnost mít zakrytý nos a ústa při návštěvě zdravotnického zařízení, po vstupu do čekárny prosím použijte dezinfekci rukou.