Hlavní stánka > Z naší ordinace >Techniky měkkých tkání

Techniky měkkých tkání

Měkké tkáně, mezi které řadíme kůži, podkoží, svaly, jejich obaly – tzv. fascie, šlachy, úpony, vazy či kloubní pouzdra, tvoří zásadní část pohybového aparátu.

Díky množství těchto struktur jsou poruchy v této oblasti jednou z nejčastějších příčin rozvoje dysfunkcí a bolestí. Vzhledem k vzájemné provázanosti nabízí měkké tkáně velký prostor pro zřetězení a přesun poruchy často na vzdálená místa ve Vašem pohybovém aparátu. Techniky měkkých tkání jsou speciální fyzioterapeutickou metodou jak manuálně ošetřit poruchy těchto struktur a umožnit jim plně vykonávat svou funkci v rámci jednotlivých pohybových vzorů i komplexních pohybových činností. Techniky měkkých tkání využíváme převážně jako přípravu pro další postupy vedoucí k obnovení optimální funkce Vašeho pohybového aparátu.

High intensity LASER

Vysokovýkonový laser

Léčba vysokovýkonným laserem patří mezi efektivní prostředky moderní fyzikální terapie.

Manuální lymfodrenáž

Manuální lymfodrenáž je speciální hmatová technika, zaměřená na lymfatický systém kůže a podkoží – tzv. povrchový mízní systém.

Upozornění

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben ...