Hlavní stánka > Z naší ordinace >Techniky měkkých tkání

Techniky měkkých tkání

Měkké tkáně, mezi které řadíme kůži, podkoží, svaly, jejich obaly – tzv. fascie, šlachy, úpony, vazy či kloubní pouzdra, tvoří zásadní část pohybového aparátu.

Díky množství těchto struktur jsou poruchy v této oblasti jednou z nejčastějších příčin rozvoje dysfunkcí a bolestí. Vzhledem k vzájemné provázanosti nabízí měkké tkáně velký prostor pro zřetězení a přesun poruchy často na vzdálená místa ve Vašem pohybovém aparátu. Techniky měkkých tkání jsou speciální fyzioterapeutickou metodou jak manuálně ošetřit poruchy těchto struktur a umožnit jim plně vykonávat svou funkci v rámci jednotlivých pohybových vzorů i komplexních pohybových činností. Techniky měkkých tkání využíváme převážně jako přípravu pro další postupy vedoucí k obnovení optimální funkce Vašeho pohybového aparátu.

Konference Fyzio&Sport

Zveme Vás na odbornou konferenci FYZIO&ŠPORT, jejíž program se bude věnovat diagnostice a prevenci zranění, novým trendům v rehabilitaci, zlepšení zdraví a sportovní výkonnosti a optimalizaci zatížení a regenerace.

Terapie spoušťových bodů: Zbavte se bolestí

Trápí vás bolesti zad, hlavy, svalů či kloubů? Jejich nejčastější příčinou jsou drobné uzlíky ve svalech často vzdálených bolestivému místu - spoušťové body.

Dětský podologický program

Nejúčinnější možností jak zabránit vzniku nebo rozvoji již přítomné poruchy v oblasti nohy je diagnostikovat ji a zahájit cílenou terapii co nejdříve.

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

Z hygienických důvodů je maximální délke terapie 55 minut, po každé návštěvě důkladně dezinfikujeme, je-li potřeba, nosíme ochranné pomůcky.

Po vstupu do čekárny prosím použijte dezinfekci rukou.