Autoterapie

Na základě kineziologického rozboru a dílčích výsledků naší terapie pro Vás připravíme soustavu cviků, které bude vhodné provádět v domácím či pracovním prostředí. Vzhledem k tomu, že léčba pohybem je podstatou fyzioterapie, je nutné počítat s Vaší aktivní účastí na průběhu cílené terapie. Jedině touto vzájemnou souhrou naší intenzivní práce s Vaším pohybovým aparátem a Vaším cílevědomým plněním dílčích úkolů se dopracujeme efektivních a trvalých výsledků s minimalizací rizika recidivy Vašich obtíží.

Svalová relaxace

Cítíte se unavení? Chybí Vám síla či vitalita? Jsou Vaše svaly přetížené a unavené?

Kurz Terapie spoušťových bodů

Intenzivní dvoudenní klinický kurz zaměřený na manuální ošetření myofasciálních spoušťových bodů.

Diastáza břišních svalů

Jako diastázu označujeme rozestup přímého břišního svalu (musculus rectus abdominis) v místě bílé linie (linea alba) v prostoru mezi hrudní kostí a horním okrajem pánve.

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance je zdravotnickým zařízením a je v provozu i po 1.3.2021.

Cesty do zdravotnických zařízení jsou nadále možné. V případě, že k nám dojíždíte z jiného okresu, doporučujeme využití formuláře nebo čestného prohlášení dle webu Ministerstva vnitra (https://www.mvcr.cz/clanek/pohyb-mezi-okresy.aspx)