Hlavní stánka > Z naší ordinace >Ortopedická obuv

Ortopedická obuv

V případě, že velkou část dne trávíte v obuvi, ve které nelze využít vhodnou stélku nebo jednotlivé korekční prvky, nabízíme možnost zhotovení individuální obuvi. Tyto ortopedické pantofle s anatomicky tvarovanou korkovou stélkou a funkčními podpěrami podélné i příčné klenby nožní necháme dle potřeby dále upravit, např. přidáním dalších podpěrných elementů, vyměkčením paty v případě bolestivé ostruhy patní nebo zvýšením podrážky pro korekci zkratu končetiny.

Kinezioterapie

Léčba pohybem – kinezioterapie nebo též individuální pohybová terapie – je základním atributem fyzioterapie.

Autoterapie

Na základě kineziologického rozboru a dílčích výsledků naší terapie pro Vás připravíme soustavu cviků...

Tejping a kineziologický tejping

Ke zlepšení účinku fyzioterapie často využíváme tejping, kineziologický tejping nebo kombinaci obojího.

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance je zdravotnickým zařízením a je v provozu i po 1.3.2021.

Cesty do zdravotnických zařízení jsou nadále možné. V případě, že k nám dojíždíte z jiného okresu, doporučujeme využití formuláře nebo čestného prohlášení dle webu Ministerstva vnitra (https://www.mvcr.cz/clanek/pohyb-mezi-okresy.aspx)