Hlavní stánka > Z naší ordinace >Profylakční stélky

Profylakční stélky

Profylakční stélky jsou stélky (vložky) nebo polovložky do bot, které slouží jako prevence rozvoje poruch v oblasti nohou. Jsou-li Vaše nohy každodenně namáhané delšími periodami stoje či chůze, zvyšuje se riziko  vzniku poruch a bolestí nejen v oblasti nohy. V takovém případě doporučujeme profylakční stélky s hlubokým patním lůžkem a funkčními podpěrami obou kleneb na prodyšné stélce, které budou tím pravým řešení pro Vaše unavené nohy.

Kurz Terapie spoušťových bodů

Intenzivní dvoudenní klinický kurz zaměřený na manuální ošetření myofasciálních spoušťových bodů.

Senzomotorická stimulace

Metodika Metodika senzomotorické stimulace je terapeutický koncept vyvinutý Dr. Jandou založený na zlepšení řídící funkce CNS ...

Techniky měkkých tkání

Měkké tkáně, mezi které řadíme kůži, podkoží, svaly, jejich obaly – tzv. fascie, šlachy, úpony, vazy či kloubní pouzdra, tvoří zásadní část pohybového aparátu.

Vážení pacienti a klienti,
naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

Prodlužujeme intervaly mezi pacienty, po každé návštěvě důkladně dezinfikujeme, nosíme ochranné pomůcky.