Hlavní stánka > Z naší ordinace >Kineziologický rozbor

Kineziologický rozbor

Před zahájením cílené terapie je zapotřebí Váš pohybový aparát komplexně vyšetřit. I drobné odchylky nebo dysfunkce zdánlivě nesouvisející s aktuálním stavem se mohou často podílet nebo přímo zapříčiňovat Vaše obtíže.

Vyšetření zahajujeme odebráním anamnézy, tzn. cíleným rozhovorem, při kterém klademe důraz nejen na charakter aktuálních obtíží, ale bereme v potaz veškeré faktory, jež se na jejich vzniku, rozvoji či udržování mohly podílet. Na základě těchto informací přistupujeme k systematickému vyšetření pohybového aparátu a pomocí speciálních testů stanovíme fyzioterapeutickou diagnózu a tedy i plán terapie. Následně můžeme zahájit cílenou terapii a tak efektivně řešit Vaše potíže.

Profylakční stélky

Profylakční stélky jsou stélky (vložky) nebo polovložky do bot, které slouží jako prevence rozvoje poruch v oblasti nohou.

Podologické vyšetření

Při podologickém vyšetření zjišťujeme odchylky a poruchy ve tvaru a funkci nohou ...

Diastáza břišních svalů

Jako diastázu označujeme rozestup přímého břišního svalu (musculus rectus abdominis) v místě bílé linie (linea alba) v prostoru mezi hrudní kostí a horním okrajem pánve.

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

I po 1.7.2020 platí povinnost mít zakrytý nos a ústa při návštěvě zdravotnického zařízení, po vstupu do čekárny prosím použijte dezinfekci rukou.