Hlavní stánka > Z naší ordinace >Terapeutické stélky

Terapeutické stélky

Léčebné stélky do bot volíme dle podologického vyšetření. Nejčastější poruchou v oblasti nohy je plochonoží, které, zejména je-li asymetrické, vede k narušení statiky celého těla. Druh stélky a její tuhost vybíráme v závislosti na typu plochonoží.

Neméně častou odchylkou v konfiguraci těla je rozdílná délka končetin. V některých méně závažných případech si tělo s poruchou poradí samo, při větších rozdílech výrazně narušujících statiku pánve a páteře je vhodné korigovat délku dolních končetin podložením kratší z nich. Tímto řešením můžeme účinně bojovat proti zešikmení pánve, které je nejčastější příčinou vzniku skolióz.

Terapeutickými stélkami jsme schopni řešit i poruchy v oblasti patní kosti a kotníků projevující se jako vbočení (valgozita) či vybočení (varozita) nohy. Stélkou s vhodným sklonem korigujeme postavení nohy zpět do neutrální pozice.

Autoterapie

Na základě kineziologického rozboru a dílčích výsledků naší terapie pro Vás připravíme soustavu cviků...

Konference Fyzio&Sport

Zveme Vás na odbornou konferenci FYZIO&ŠPORT, jejíž program se bude věnovat diagnostice a prevenci zranění, novým trendům v rehabilitaci, zlepšení zdraví a sportovní výkonnosti a optimalizaci zatížení a regenerace.

Mobilizace kloubů a páteře

Kloubní blokáda je nejčastější poruchou na úrovni kloubu včetně meziobratlových kloubů na páteři.

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance je zdravotnickým zařízením a je v provozu i po 1.3.2021.

Cesty do zdravotnických zařízení jsou nadále možné. V případě, že k nám dojíždíte z jiného okresu, doporučujeme využití formuláře nebo čestného prohlášení dle webu Ministerstva vnitra (https://www.mvcr.cz/clanek/pohyb-mezi-okresy.aspx)