Hlavní stánka > Z naší ordinace >Terapeutické stélky

Terapeutické stélky

Léčebné stélky do bot volíme dle podologického vyšetření. Nejčastější poruchou v oblasti nohy je plochonoží, které, zejména je-li asymetrické, vede k narušení statiky celého těla. Druh stélky a její tuhost vybíráme v závislosti na typu plochonoží.

Neméně častou odchylkou v konfiguraci těla je rozdílná délka končetin. V některých méně závažných případech si tělo s poruchou poradí samo, při větších rozdílech výrazně narušujících statiku pánve a páteře je vhodné korigovat délku dolních končetin podložením kratší z nich. Tímto řešením můžeme účinně bojovat proti zešikmení pánve, které je nejčastější příčinou vzniku skolióz.

Terapeutickými stélkami jsme schopni řešit i poruchy v oblasti patní kosti a kotníků projevující se jako vbočení (valgozita) či vybočení (varozita) nohy. Stélkou s vhodným sklonem korigujeme postavení nohy zpět do neutrální pozice.

Kineziologický rozbor

Před zahájením cílené terapie je zapotřebí Váš pohybový aparát komplexně vyšetřit. I drobné odchylky nebo dysfunkce zdánlivě nesouvisející s aktuálním stavem se mohou často podílet nebo přímo zapříčiňovat Vaše...

Mobilizace kloubů a páteře

Kloubní blokáda je nejčastější poruchou na úrovni kloubu včetně meziobratlových kloubů na páteři.

Domácí fyzioterapie

Fyzioterapie nemusí probíhat pouze v naší ordinaci.

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

Z hygienických důvodů je maximální délke terapie 55 minut, po každé návštěvě důkladně dezinfikujeme, je-li potřeba, nosíme ochranné pomůcky.

Po vstupu do čekárny prosím použijte dezinfekci rukou.