Hlavní stánka > Z naší ordinace >Terapeutické stélky

Terapeutické stélky

Léčebné stélky do bot volíme dle podologického vyšetření. Nejčastější poruchou v oblasti nohy je plochonoží, které, zejména je-li asymetrické, vede k narušení statiky celého těla. Druh stélky a její tuhost vybíráme v závislosti na typu plochonoží.

Neméně častou odchylkou v konfiguraci těla je rozdílná délka končetin. V některých méně závažných případech si tělo s poruchou poradí samo, při větších rozdílech výrazně narušujících statiku pánve a páteře je vhodné korigovat délku dolních končetin podložením kratší z nich. Tímto řešením můžeme účinně bojovat proti zešikmení pánve, které je nejčastější příčinou vzniku skolióz.

Terapeutickými stélkami jsme schopni řešit i poruchy v oblasti patní kosti a kotníků projevující se jako vbočení (valgozita) či vybočení (varozita) nohy. Stélkou s vhodným sklonem korigujeme postavení nohy zpět do neutrální pozice.

Obuv Peter Legwood

Individuálně upravitelná obuv Peter Legwood řeší možnost korekce nožní klenby ...

Druhá Fyzio&Sport konference

Zveme Vás na 2. FYZIO&ŠPORT konferenci s rozšířeným dvoudenním programen a množstvím praktických workshopů.

Techniky měkkých tkání

Měkké tkáně, mezi které řadíme kůži, podkoží, svaly, jejich obaly – tzv. fascie, šlachy, úpony, vazy či kloubní pouzdra, tvoří zásadní část pohybového aparátu.