Hlavní stánka > Z naší ordinace >Terapeutické stélky

Terapeutické stélky

Léčebné stélky do bot volíme dle podologického vyšetření. Nejčastější poruchou v oblasti nohy je plochonoží, které, zejména je-li asymetrické, vede k narušení statiky celého těla. Druh stélky a její tuhost vybíráme v závislosti na typu plochonoží.

Neméně častou odchylkou v konfiguraci těla je rozdílná délka končetin. V některých méně závažných případech si tělo s poruchou poradí samo, při větších rozdílech výrazně narušujících statiku pánve a páteře je vhodné korigovat délku dolních končetin podložením kratší z nich. Tímto řešením můžeme účinně bojovat proti zešikmení pánve, které je nejčastější příčinou vzniku skolióz.

Terapeutickými stélkami jsme schopni řešit i poruchy v oblasti patní kosti a kotníků projevující se jako vbočení (valgozita) či vybočení (varozita) nohy. Stélkou s vhodným sklonem korigujeme postavení nohy zpět do neutrální pozice.

Terapie spoušťových bodů: Zbavte se bolestí

Trápí vás bolesti zad, hlavy, svalů či kloubů? Jejich nejčastější příčinou jsou drobné uzlíky ve svalech často vzdálených bolestivému místu - spoušťové body.

Senzomotorická stimulace

Metodika Metodika senzomotorické stimulace je terapeutický koncept vyvinutý Dr. Jandou založený na zlepšení řídící funkce CNS ...

Svalová relaxace

Cítíte se unavení? Chybí Vám síla či vitalita? Jsou Vaše svaly přetížené a unavené?