Hlavní stánka > Z naší ordinace >Terapeutické stélky

Terapeutické stélky

Léčebné stélky do bot volíme dle podologického vyšetření. Nejčastější poruchou v oblasti nohy je plochonoží, které, zejména je-li asymetrické, vede k narušení statiky celého těla. Druh stélky a její tuhost vybíráme v závislosti na typu plochonoží.

Neméně častou odchylkou v konfiguraci těla je rozdílná délka končetin. V některých méně závažných případech si tělo s poruchou poradí samo, při větších rozdílech výrazně narušujících statiku pánve a páteře je vhodné korigovat délku dolních končetin podložením kratší z nich. Tímto řešením můžeme účinně bojovat proti zešikmení pánve, které je nejčastější příčinou vzniku skolióz.

Terapeutickými stélkami jsme schopni řešit i poruchy v oblasti patní kosti a kotníků projevující se jako vbočení (valgozita) či vybočení (varozita) nohy. Stélkou s vhodným sklonem korigujeme postavení nohy zpět do neutrální pozice.

Terapie spoušťových bodů: Zbavte se bolestí

Trápí vás bolesti zad, hlavy, svalů či kloubů? Jejich nejčastější příčinou jsou drobné uzlíky ve svalech často vzdálených bolestivému místu - spoušťové body.

Tejping a kineziologický tejping

Ke zlepšení účinku fyzioterapie často využíváme tejping, kineziologický tejping nebo kombinaci obojího.

Fyzikální terapie

Fyzikální terapie je terapeutické působení fyzikální energie na organismus, které využíváme ...

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno.

Cesty do zdravotnických zařízení jsou i nadále možné.