Hlavní stánka > Z naší ordinace >Dílčí podpěrné elementy chodidla

Dílčí podpěrné elementy chodidla

Dílčí podpěrné elementy chodidla využíváme zejména v případech, kde nám obuv neumožňuje využít kompletní stélky, tzn. otevřená obuv, módní obuv apod. Jsou však i případy, kdy není zapotřebí využívat všech korekčních mechanismů terapeutických stélek a stanovený cíl splní i jednotlivé dílčí prvky, jako je např. podpora příčné klenby (srdíčko), podpora podélné klenby, podpatěnky korekční či odlehčující, palcové korektory, patní výlepy aj.

Mobilizace kloubů a páteře

Kloubní blokáda je nejčastější poruchou na úrovni kloubu včetně meziobratlových kloubů na páteři.

Ortopedická obuv

V případě, že velkou část dne trávíte v obuvi, ve které nelze využít vhodnou stélku nebo jednotlivé korekční prvky ...

Terapie spoušťových bodů: Zbavte se bolestí

Trápí vás bolesti zad, hlavy, svalů či kloubů? Jejich nejčastější příčinou jsou drobné uzlíky ve svalech často vzdálených bolestivému místu - spoušťové body.

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

I po 1.7.2020 platí povinnost mít zakrytý nos a ústa při návštěvě zdravotnického zařízení, po vstupu do čekárny prosím použijte dezinfekci rukou.