Hlavní stánka > Z naší ordinace >Fyzioterapie dětí

Fyzioterapie dětí

Aby vyrostl krásný a zdravý strom, potřebuje pevné, silné a zdravé kořeny. Toto platí i o pohybovém systému člověka.

V průběhu prvního roku života si děti vytvářejí základní pohybové vzory, které si postupně rozšiřují a upravují, aby reagovaly na vnější podněty a potřeby.  Pokud se tyto pohybové vzory nevyvíjí správně, případně nejsou dále vhodně stimulovány, projeví se to na pohybovém systému v pozdějších letech. Dětský organismus je ale stále velmi vnímavý a tvárný a my jsme schopni cílenou fyzioterapií ovlivnit řadu odchylek a tím podpořit fyziologický motorický vývoj dětí.

Fyzioterapie u dětí je prováděna zejména formou hry a zábavy.  To, co děti bude bavit, budou chtít dělat i doma a rychleji si to zapracují do své pohybové výbavy. Využíváme množství pomůcek – overbaly, míče, labilní podložky, chodníčky, …

Pracujeme s dětmi předškolního a školního věku s těmito problémy:

• Vadné držení těla
  • Skolióza
  • Plochonoží a jiné deformity nohou
  • Bolesti hlavy, nohou, zad
  • Poruchy chůze a koordinace
  • Poúrazové stavy
  • Kompenzace sportovního tréninku

Řešení Vašich obtíží

Stavy, poruchy a dysfunkce, které řešíme nejen v naší ambulanci.

Spirální stabilizace páteře

SM systém cvičíme i ve skupinkách!

Kurz Terapie spoušťových bodů

Intenzivní dvoudenní klinický kurz zaměřený na manuální ošetření myofasciálních spoušťových bodů.

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

I po 1.7.2020 platí povinnost mít zakrytý nos a ústa při návštěvě zdravotnického zařízení, po vstupu do čekárny prosím použijte dezinfekci rukou.