Hlavní stánka > Z naší ordinace >Terapie spoušťových bodů: Zbavte se bolestí

Terapie spoušťových bodů: Zbavte se bolestí

Trápí vás bolesti zad, hlavy, svalů či kloubů? Jejich nejčastější příčinou jsou drobné uzlíky ve svalech často vzdálených bolestivému místu - spoušťové body. Tato publikace vám poskytne ucelený přehled spoušťových bodů zodpovědných za vaše obtíže. Jednotlivé kapitoly jsou rozděleny podle částí těla. V každé kapitole se dozvíte, jaké jsou nejčastější příčiny vzniku spoušťových bodů a které činnosti je zapotřebí vyloučit nebo pozměnit, aby byla vaše terapie úspěšná. Uvedené fotografie poskytují přehled svalů a míst, kde se mohou vyskytovat spoušťové body, a zároveň také návod, jak je odstranit. Názornosti je dosaženo pomocí více než dvou set fotografií. Kromě názornosti je důraz kladen na jednoduchost provedení a časovou nenáročnost. Jak se vyhnout nevhodnému zatěžování vašeho pohybového aparátu během běžných činností, vám poradí kapitola věnovaná ergonomii.

Publikace je určena všem, které trápí bolesti pohybového aparátu, a může být využita také jako doplněk cílené fyzioterapeutické léčby.

ISBN : 978-80-263-1197-3
Vazba : lepená vazba - paperback
Formát : A5
Počet stran : 120
Rok vydání : 2017
Vydání : druhé rozšířené
Jazyk : CZ
Nakladatelství : Tribun EU s. r. o. (knihovnicka.cz)
Cena : 180 Kč

Přejete si mít tuto knihu doma?

• Pro objednání vyplňte formulář níže.
  • Publikace Vám bude zaslána na dobírku Českou poštou za cenu 180 Kč/ks + poštovné a balné 100 Kč.
  • Po předchozí domluvě lze knihu zakoupit přímo v ordinaci (adresa viz kontakty).

Náhledy:

Objednat knihu

Spirální stabilizace páteře

SM systém cvičíme i ve skupinkách!

Svalová relaxace

Cítíte se unavení? Chybí Vám síla či vitalita? Jsou Vaše svaly přetížené a unavené?

Bc. Žaneta Kohoutková

Odborný profil

Vážení pacienti a klienti,
naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

Prodlužujeme intervaly mezi pacienty, po každé návštěvě důkladně dezinfikujeme, nosíme ochranné pomůcky.