Hlavní stánka > Z naší ordinace >Terapie spoušťových bodů: Zbavte se bolestí

Terapie spoušťových bodů: Zbavte se bolestí

Trápí vás bolesti zad, hlavy, svalů či kloubů? Jejich nejčastější příčinou jsou drobné uzlíky ve svalech často vzdálených bolestivému místu - spoušťové body. Tato publikace vám poskytne ucelený přehled spoušťových bodů zodpovědných za vaše obtíže. Jednotlivé kapitoly jsou rozděleny podle částí těla. V každé kapitole se dozvíte, jaké jsou nejčastější příčiny vzniku spoušťových bodů a které činnosti je zapotřebí vyloučit nebo pozměnit, aby byla vaše terapie úspěšná. Uvedené fotografie poskytují přehled svalů a míst, kde se mohou vyskytovat spoušťové body, a zároveň také návod, jak je odstranit. Názornosti je dosaženo pomocí více než dvou set fotografií. Kromě názornosti je důraz kladen na jednoduchost provedení a časovou nenáročnost. Jak se vyhnout nevhodnému zatěžování vašeho pohybového aparátu během běžných činností, vám poradí kapitola věnovaná ergonomii.

Publikace je určena všem, které trápí bolesti pohybového aparátu, a může být využita také jako doplněk cílené fyzioterapeutické léčby.

ISBN : 978-80-263-1197-3
Vazba : lepená vazba - paperback
Formát : A5
Počet stran : 120
Rok vydání : 2017
Vydání : druhé rozšířené
Jazyk : CZ
Nakladatelství : Tribun EU s. r. o. (knihovnicka.cz)
Cena : 180 Kč

Přejete si mít tuto knihu doma?

• Pro objednání vyplňte formulář níže.
  • Publikace Vám bude zaslána na dobírku Českou poštou za cenu 180 Kč/ks + poštovné a balné 120 Kč.
  • Po předchozí domluvě lze knihu zakoupit přímo v ordinaci (adresa viz kontakty).

Náhledy:

Objednat knihu

Regenerační programy pro sportovce

Aktivně sportujete? Chcete zlepšit svou výkonnost?

Korekční ortopedická obuv Hallux Valgus

Tato ortopedická obuv je vhodná jako preventivní ochranná pomůcka stejně tak i jako terapeutická nebo pooperační rehabilitační pomůcka ...

Mobilizace kloubů a páteře

Kloubní blokáda je nejčastější poruchou na úrovni kloubu včetně meziobratlových kloubů na páteři.

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance je zdravotnickým zařízením a je v provozu i po 1.3.2021.

Cesty do zdravotnických zařízení jsou nadále možné. V případě, že k nám dojíždíte z jiného okresu, doporučujeme využití formuláře nebo čestného prohlášení dle webu Ministerstva vnitra (https://www.mvcr.cz/clanek/pohyb-mezi-okresy.aspx)