Hlavní stánka > Z naší ordinace >Terapie spoušťových bodů: Zbavte se bolestí

Terapie spoušťových bodů: Zbavte se bolestí

Trápí vás bolesti zad, hlavy, svalů či kloubů? Jejich nejčastější příčinou jsou drobné uzlíky ve svalech často vzdálených bolestivému místu - spoušťové body. Tato publikace vám poskytne ucelený přehled spoušťových bodů zodpovědných za vaše obtíže. Jednotlivé kapitoly jsou rozděleny podle částí těla. V každé kapitole se dozvíte, jaké jsou nejčastější příčiny vzniku spoušťových bodů a které činnosti je zapotřebí vyloučit nebo pozměnit, aby byla vaše terapie úspěšná. Uvedené fotografie poskytují přehled svalů a míst, kde se mohou vyskytovat spoušťové body, a zároveň také návod, jak je odstranit. Názornosti je dosaženo pomocí více než dvou set fotografií. Kromě názornosti je důraz kladen na jednoduchost provedení a časovou nenáročnost. Jak se vyhnout nevhodnému zatěžování vašeho pohybového aparátu během běžných činností, vám poradí kapitola věnovaná ergonomii.

Publikace je určena všem, které trápí bolesti pohybového aparátu, a může být využita také jako doplněk cílené fyzioterapeutické léčby.

ISBN : 978-80-263-1197-3
Vazba : lepená vazba - paperback
Formát : A5
Počet stran : 120
Rok vydání : 2017
Vydání : druhé rozšířené
Jazyk : CZ
Nakladatelství : Tribun EU s. r. o. (knihovnicka.cz)
Cena : 180 Kč

Přejete si mít tuto knihu doma?

• Pro objednání vyplňte formulář níže.
  • Publikace Vám bude zaslána na dobírku Českou poštou za cenu 180 Kč/ks + poštovné a balné 100 Kč.
  • Po předchozí domluvě lze knihu zakoupit přímo v ordinaci (adresa viz kontakty).

Náhledy:

Objednat knihu

Obuv Peter Legwood

Individuálně upravitelná obuv Peter Legwood řeší možnost korekce nožní klenby ...

Kurz Terapie spoušťových bodů

Intenzivní dvoudenní klinický kurz zaměřený na manuální ošetření myofasciálních spoušťových bodů.

Svalová relaxace

Cítíte se unavení? Chybí Vám síla či vitalita? Jsou Vaše svaly přetížené a unavené?