Hlavní stánka > Z naší ordinace >Dynamická Neuromuskulární Stabilizace

Dynamická Neuromuskulární Stabilizace

Dynamická neuromuskulární stabilizace je diagnosticko-terapeutický koncept vyvinutý prof. Kolářem, který využíváme jako komplexní přístup při hledání příčin lokálních dysfunkcí ve Vašem pohybovém aparátu s možností jejich korekce skrze zlepšení řídící funkce CNS (centrální nervové soustavy).

Korekci změněných či nevhodných pohybových stereotypů provádíme pomocí cvičení v pozicích, které zaujímá jedinec během fyziologického psychomotorického vývoje a které jsou vyjádřením zralosti jeho CNS v jednotlivých vývojových obdobích jako je např. „pasení koní“, klek na čtyřech, sed, „medvěd“ apod.

Nesprávné provádění i zdánlivě jednoduchých pohybů vede svým neustálým opakováním k rozvoji poruch pohybového aparátu doprovázených bolestí a jeho předčasným opotřebením, v případě sportu k úrazům či zastavení progrese. Pečlivou korekcí těchto odchylek Vám umožníme zbavit se bolestí a dále se motoricky vyvíjet.

Svalová relaxace

Cítíte se unavení? Chybí Vám síla či vitalita? Jsou Vaše svaly přetížené a unavené?

Ergonomie

Jednou z nejčastějších příčin vzniku obtíží pohybového aparátu je jeho nevhodné používání.

Terapeutické stélky

Léčebné stélky do bot volíme dle podologického vyšetření. Nejčastější poruchou v oblasti nohy je plochonoží ...