Hlavní stánka > Z naší ordinace >Dynamická Neuromuskulární Stabilizace

Dynamická Neuromuskulární Stabilizace

Dynamická neuromuskulární stabilizace je diagnosticko-terapeutický koncept vyvinutý prof. Kolářem, který využíváme jako komplexní přístup při hledání příčin lokálních dysfunkcí ve Vašem pohybovém aparátu s možností jejich korekce skrze zlepšení řídící funkce CNS (centrální nervové soustavy).

Korekci změněných či nevhodných pohybových stereotypů provádíme pomocí cvičení v pozicích, které zaujímá jedinec během fyziologického psychomotorického vývoje a které jsou vyjádřením zralosti jeho CNS v jednotlivých vývojových obdobích jako je např. „pasení koní“, klek na čtyřech, sed, „medvěd“ apod.

Nesprávné provádění i zdánlivě jednoduchých pohybů vede svým neustálým opakováním k rozvoji poruch pohybového aparátu doprovázených bolestí a jeho předčasným opotřebením, v případě sportu k úrazům či zastavení progrese. Pečlivou korekcí těchto odchylek Vám umožníme zbavit se bolestí a dále se motoricky vyvíjet.

Senzomotorická stimulace

Metodika Metodika senzomotorické stimulace je terapeutický koncept vyvinutý Dr. Jandou založený na zlepšení řídící funkce CNS ...

Terapeutické stélky

Léčebné stélky do bot volíme dle podologického vyšetření. Nejčastější poruchou v oblasti nohy je plochonoží ...

Obuv Peter Legwood

Individuálně upravitelná obuv Peter Legwood řeší možnost korekce nožní klenby ...

Vážení pacienti a klienti,
naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

Prodlužujeme intervaly mezi pacienty, po každé návštěvě důkladně dezinfikujeme, nosíme ochranné pomůcky.