Hlavní stánka > Z naší ordinace >Dynamická Neuromuskulární Stabilizace

Dynamická Neuromuskulární Stabilizace

Dynamická neuromuskulární stabilizace je diagnosticko-terapeutický koncept vyvinutý prof. Kolářem, který využíváme jako komplexní přístup při hledání příčin lokálních dysfunkcí ve Vašem pohybovém aparátu s možností jejich korekce skrze zlepšení řídící funkce CNS (centrální nervové soustavy).

Korekci změněných či nevhodných pohybových stereotypů provádíme pomocí cvičení v pozicích, které zaujímá jedinec během fyziologického psychomotorického vývoje a které jsou vyjádřením zralosti jeho CNS v jednotlivých vývojových obdobích jako je např. „pasení koní“, klek na čtyřech, sed, „medvěd“ apod.

Nesprávné provádění i zdánlivě jednoduchých pohybů vede svým neustálým opakováním k rozvoji poruch pohybového aparátu doprovázených bolestí a jeho předčasným opotřebením, v případě sportu k úrazům či zastavení progrese. Pečlivou korekcí těchto odchylek Vám umožníme zbavit se bolestí a dále se motoricky vyvíjet.

Dětský podologický program

Nejúčinnější možností jak zabránit vzniku nebo rozvoji již přítomné poruchy v oblasti nohy je diagnostikovat ji a zahájit cílenou terapii co nejdříve.

Kurz Terapie spoušťových bodů

Intenzivní dvoudenní klinický kurz zaměřený na manuální ošetření myofasciálních spoušťových bodů.

Ergonomie

Jednou z nejčastějších příčin vzniku obtíží pohybového aparátu je jeho nevhodné používání.