Kinezioterapie

Léčba pohybem – kinezioterapie nebo též individuální pohybová terapie – je základním atributem fyzioterapie. Patologické pohybové stereotypy, nevhodné držení těla nebo jednostranná zátěž vedou k rozvoji svalových dysbalancí, nerovnoměrnému zatěžování pohybového aparátu, jeho měkkých částí, ale i kloubů a kostí a k rozvoji bolestí. Trvá-li tento stav „dostatečně“ dlouho, stanou se změny na jednotlivých částech pohybového aparátu nevratnými (např. artróza).

Pomocí speciálních fyzioterapeutických technik a metod založených nejčastěji na precizním řízení pohybu a tzv. neurofyziologickém podkladu obnovujeme, upravujeme a fixujeme fyziologické pohybové stereotypy, čímž zajišťujeme (s Vaší aktivní účastí) optimální funkci Vašeho pohybového aparátu. V našem zařízení využíváme prvky těchto metodik:

• metodika DNS – dynamická neuromuskulární stabilizace
  • metodika senzomotorické stimulace
  • SM systém - spirální stabilizace páteře
  • technika PNF - proprioceptivní neuromuskulární facilitace
  • aktivace hlubokého stabilizačního systému a pánevního dna
  • Brügger koncept
  • technika aktivní centrace kloubů končetin a páteře
  • míčková facilitace
  • cvičení s pružnými tahy - thera band
  • cvičení na velkém míči
  • cvičení s měkkým míčem - overball a další ...

Diastáza břišních svalů

Jako diastázu označujeme rozestup přímého břišního svalu (musculus rectus abdominis) v místě bílé linie (linea alba) v prostoru mezi hrudní kostí a horním okrajem pánve.

Dětský podologický program

Nejúčinnější možností jak zabránit vzniku nebo rozvoji již přítomné poruchy v oblasti nohy je diagnostikovat ji a zahájit cílenou terapii co nejdříve.

Senzomotorická stimulace

Metodika Metodika senzomotorické stimulace je terapeutický koncept vyvinutý Dr. Jandou založený na zlepšení řídící funkce CNS ...

Vážení pacienti a klienti, naše ambulance má otevřeno. Provoz je v důsledku epidemiologické situace uzpůsoben tak, abychom v co možná největší míře zabránili šíření koronaviru.

I po 1.7.2020 platí povinnost mít zakrytý nos a ústa při návštěvě zdravotnického zařízení, po vstupu do čekárny prosím použijte dezinfekci rukou.